Lär ju inte bli så mycket uppdatering imorrn...

Men nu är kameran på laddning så ska ni få massor med bilder sedan så lovar jag att mobilblogga. Lite tråkigt bara när jag inte kan lägga ut några bilder. Menmen! Ska ju åka redan klockan sju imorrn. Ja då går bussen! Och nu kanske ni tänker vadå buss? Jo men det är så att vi är ett helt gäng. Både vuxna och ungdomar som åker till romme över dagen. Tror att det här är 3/4 året? Men kul är det! Nu ska jag prova mina skidkläder så hörs vi väll sen då!


Kommentarer
Postat av: LINNEA

Sv; men sluta nu, inte megasnygg !

Och bara för att rätta dig så är det 5 året nu som der är romme men vi har vart med 4 år:D

2011-02-18 @ 21:12:41
URL: http://lluhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0