nu blire sex and the city.

Shit förlåtförlåtförlåt för dålig uppdatering idag! Men sanningen är den att jag har inte suttit vid datan något alls idag. Har iallafall vart i skolan somvanligt. Var ganska chilliga lektioner och fick tillbaka ett läxförhör i sexualkunskap där man skulle kunna alla delar på könsorganen och guess what? Jag hade alla rätt. Fyfan va chokad och glad jag blev. Hade typ bara chansat mig igenom det så vart jätte glad :D. Sket även i son för tyckte det känndes onödigt att gå på den om vi inte hade några stolar i klassrummet och sen så ville man ju ta sportlov ;). Jag och linnea gjorde sällskap hem med massa trevliga boys och så drog vi hem till mig där vi vart hela dagen/kvällen. Försökte få ut några men det gick ju sådär..Så vi fick sitta hemma och äta glass. Men lika mysigt är det! Nu ska jag iallafall kolla på sex and the city, äntligen. Men jag är ju så gullig att jag bloggar för eran skull. Nu iallafall. Så om vi inte hörs mer ikväll hörs vi garanterat imorrn. Pusshej!

jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0