redan nervös..

Ja vad kan jag vara nervös över tror ni? Jo men som ni vet så ska jag få tandställning vilket snart sker om en vecka. På fredag alltså då har jag en vecka kvar att äta sega kolor, kött mm. Sen its over! Nej men kanske för en vecka...Börjar iallafall bli lite nervös eftersom att det är något nytt och vissa säger att det är som döden och vissa säger att det inte känns ett dugg. Självklart så längtar jag att fixa till det snea jag har i käften. Egenliten tror inte jag att någon någonsin har förstått vad jag själv tycker om mina tänder. Visst nu kanske ni tänker ''men ååh det är ju bara tänder''. Men egentligen är det BARA det? Bara man öppnar käften syns dom och det är verkligen något jag skäms över i mitt ansikte. Vissa tycker om att skämta bort det och vissa tänker inte på det. Jag har valt att inte bry mig längre om vad andra tycker men det är ju en sak man verkligen vill fixa. Hahah nu hade jag inte tänkt att slänga in ett ''sadface inlägg''. För det är inte det jag vill komma med med detta inlägg. Men ja nervös var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0