there are teardrops on my guitar

hej på er! Allt bra med er? Med mig är det faktist sådär..Är jätte hängig och förkyld. Linnea kom hit förut och eftersom att hon också är sjuk så tog vi det bara lugnt och kollade på mean girls 2. Helt okej film. Kanske lite överdriven. Men imorrn blir det skola för mig. Egentligen så borde jag nog stanna hemma imorrn också men eftersom att vi har två läxförhör tills imorrn och lång dag så kanske det är bäst att jag går imorrn. Och sen på fredag ska jag och linnea in till haninge och snacka om lite praojobb. Har ju redan ett men jag och linnea börjar tvivla på det..Men vi får se helt enkelt! Och sen på lördag blire romme för både min och linneas del. Vi kommer rocka i backen! Nä men kommer bli för jävla kul och ser verkligen fram emot det. Men ja nu ska jag plugga lite så vi hörs sen!

bjuder på denna oerhört söta bild på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0