vart med bästavääään

Hej! Ojojoj förlåt för dagens uppdatering men kom iallafall hem nyss. Har inte vart hemma på hela dagen så det är därför jag inte har uppdaterat..Har vart i haninge med linnea och frågat om massa prao men tyvär så tog ingen emot någon dom veckorna vi har prao. Synd! Men vi har lite annat fixat ;). Och inte ica! Iallafall så drog sedan vi hem till linnea och käka och sen drog jag hem efter ett tag. Sitter och kollarpå let's dance och taggar inför imorrn. Blir ju att åka tilll romme. Askul! Men ni kanske har sett att lite har ändrats i headern? Var ju så många som kommenterade i min och nattas blogg om att jag hämra en viss person. Så nu va natta riktigt gullig och gjorde om den lite. Hoppas att ni är nöjda. Nu ska jag inte vara grinig utan njuta av en lugn fredagskväll. Hörs sen.

just nu

Kommentarer
Postat av: linnea

SV; ah verkligen, super snygg .....eller ?

2011-02-18 @ 20:49:35
URL: http://lluhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0