30 januari

godmorgon alla söta! Har ni sovit gott? Jag har sovit jätte bra! Var så sjukt trött igår så somnade med tvn på. Och inatt när jag vaknade för att jag skulle stänga av tvn jo vad gjorde jag då? Råkade slå till fjärrkontrolen så att den hamna under sängen. 

Iallafall idag är det söndag vilket innebär slapp/plugg dag? Nja inte riktigt. Ska va med linnea och så ska vi baka. Små söta cupcakes får det bli! Var så himla sugen på det inatt när jag vakna så låg och tänkte på det och sen imorrse när jag vakna så bad jag mamma köpa hem massa grejer och sånt. Men nu har jag precis dushat så känner mig super fräsh! Ska ladda kameran så hörs vi väll under dagen!

sånna här sötingar ska jag göra. kommer jag att lyckas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0