awesome kväll igår!

hej sötnosar! Är hemma nu eftersom att linnea skulle gå på konfa idag så då skjutsade dom hem mig. Hade det iallafall sjukt roligt igår. Shit var längesen man hade så kul med vissa killar...Linnea och jag gjorde somsagt mat till manne som vart skit god. Fast väldigt mättande. Satt även och kollade på p3 guldgalan och åt lite godis som jag känner att jag ätit för mycket av. Vet inte när vi drog hem igår. Lite innan tolv skulle jag tro? Men nu är jag hemma och ligger i sängen och kan knappt röra mig. Har så otroligt ont i magen så tror att jag ska försöka somna om ett tag. Men jag hade det iallafall helt awesome igår! Hoppas att ni hade en lika bra lördag som jag :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0