g'natt

Sitter med ansiktsmask nu. Asskönt! Köpte en idag ifrån kicks. Varm är den också så det är awesome! Orkar förresten inte blogga mer ikv. Är för trött och ja.. Pallar inte. Imorrn blire skola för min del. Så jäkla skönt med fredag OCH helg! Tror att jag skulle va med linnea? Iallafall så var jag ute och åkte med brorsan nyss. Köpte tuggummin och naturgodis. Blir värsta godisgrisen när jag har mens. Ha-ha. Imorrn blire nog inget morgoninlägg. Kanske slänger in ett mobilblogginlägg för imorrn vill jag ta sovmorgon. I need it. Så himla trött på morgonen så jag vet inte vad. Har också matte som första lektion så ja jag behöver ta lite sovmorgon! Men nu ska jag titta på tv och ajuste tvätta ut ansiktsmasken. Vi hörs imorrn!

bild tagen igår. Hhhhhhhhhhhhår :(

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja men precis... Asså dom kan ju inte bara byta helt plötsligt :O<333333

2011-01-21 @ 15:05:10
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0