grymt bra dag!

Hejhej! Jaha då var tisdagen avklarad...Faktist vart en riktigt nice dag. Hade två lektioner sen drog jag till centrum och då åkte jag och pappa till haninge. Så nu får jag tandställning den 11 februari. Längtar jag efter det? Asså jag vet faktist inte.. Skönt att ha det gjort sen. Efter det drog vi in till handen och där shoppade jag lite. Köpte en bh,en kofta och jeans. Åt sedan på donken. Efter det åkte vi hem eller pappa skjutsade mig till skolan då jag fortfarande hade lunch. Men har faktist vart en riktigt bra dag Gick grymt bra på idrotten så nu hoppas jag fan att jag kommer höja mitt betyg till sommaren. Men nu ska jag äta något sen dusha. Slänger in bild på jeansen och koftan. Glömde fota bhn ;).

allt från gina tricot och båda plaggen kostade 199 kr st!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0