händer i helgen?

Ja vad händer i helgen alla bloggläsare? Själv så har jag inte så mycket planerat. Ska iallafall in till haninge på lördag med linnea och shoppa. Fan va nice. Hon ska fixa snyggsnygga naglar och medans så ska jag springa i affärer. Finns så mycket jag vill och behöver köpa nu som linnen,jeans och mycket mer! Får hoppas på att jag hittar ett par snygga jeans för är trött på dom jag redan har. Aja får se iallafall! Har heller ingen aning om hur mycke pengar jag har på kortet.. Ska kollas imorrn ;). Men ja nu vet ni iallafall lite som jag ska göra. Vad ska ni göra för ''skoj''?

första bilden som jag tog med min kamera alltså på julafton...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0