har verkligen inte hunnit..

hej allesammans! Ojojoj vilken dålig uppdatering. Har inte hunnit. Sov hos linnea igår och på kvällen drog vi hem till simon och sebastian där robert var. Kollade på paranormal activity 2. Drog hem runt halv tolv och somnade några timmar efter det..Idag vaknade jag och linnea runt tio/elva. Fixade oss lite sedan hem till simon och sebbe igen och badade i deras pool. Hoppade även i snön och det var inte skönt! Nu är vi iallafall hemma hos mig och linnea ska sova här. Dagen innan skolan börjar, shit känner inte för skola imorrn. Heeemskt! Men får se om jag bloggar mer idag och så.. Det återstår att se ;)...Vi hörs sen. Pusshej!

bilden är tagen när jag var i finlaaaaaand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0