hold it against me

godmorgon allesammans! Har ni sovit gott? Det har jag. Vaknade för inte sååå länge sen men är fortfarande supertrött. Och ont i magen så ska väll ta något att äta. Idag vet jag inte riktigt vad jag jag ska göra. Vara med världens bästa linnea tror jag? Men hon är och rider nu såå.. Ska kanske försöka ta mig ner på en promenad till centrum. Härligt! Just nu dunkas det musik inne hos mig. Britneys nya låt hold it against me. Har ni hört den? Jag tycker att den är grym! Första gången jag lyssna på den tyckte jag att den var sådär. Men det är verkligen en låt jag bara skulle kunna hoppa upp och ner på golvet åt. Men nu ska jag äta något sedan dusha. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0