hur jag sminkar mig


foundation och pensel. Använder först min foundation med en pensel för att få själva ''grunden''. Eftersom att jag inte vill se lika översminkad ut som jag gjorde förut då jag använde en svamp så provade jag att använda en pensel istället. Och jag lovar. Man ser mycket naturligare ut och det funkar asbra!

Rouge och puderborste. Förut hade jag solpuder men eftersom att jag hade haft det i ca 1/2 år(?) så tröttnade jag på det. Bytte ut det till ett rouge istället som jag hade köpt för jätte längesen och som stog helt oanvändt i mitt sminkskåp. Tycker att det är supergulligt med små röda kinder på vintern! Me likeeee.

och sen till sist mina två mascaror. Den röda (telescopic explosion mascara) använder jag först. Den är verkligen grym men måste tyvär ha två mascaror om jag ska använda den. För att bara sminka med den tar en evighet. Och jag är ganska så stressad vissa morgonar när jag sminkar mig och vill att det ska gå fort. Den andra (volume million lashes) är verkligen sjukt bra. Kan rekommendera den till 100! Och man får verkligen långa ögonfransar med mycket volym i. Gah va den är grym!

Men nu har jag då lagt ut allt det och förklarat hur jag sminkar mig. Hoppas att ni gillare! Vet att det är mycket roligare med v-blogg när man sminkar sig osv..Men det är inte riktigt min grej så jag hoppas att ni nöjer er med det här! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0