inte hunnit

Hej! Gud förlåt för sån dålig uppdatering men har inte hunnit. Tänkte berätta lite om igår och i förrgår. I förrgår var jag,adde,theo och robert hemma hos linnea. Jag sov där och grabbarna drog någon gång runt halv ett/ett. Somnade sedan ganska fort efter att dom hade gått. Igår var jag med linnea hela dagen och drog till adde där alla lanade men tyvär så var dom inte så sociala så stannade inte kvar länge. Runt halv nio åkte linnea och jag hem till mig och då sov hon här. Båda var sjukt hungriga så beställde en pizza. Haha! Men nu har linnea precis dragit och jag ska hoppa in i dushen. Ska träffa henne lite senare då vi ska gå runt ringvägen och fotta. Hinner inte blogga mer nu men bjuder på några bilder!


Haha linnea har lärt sig en ny sak :D

Haha bjuder, jag och robert!

och på jysk vare rea!

i love you

sååå fina mina och linnas pannkakor blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0