pälsbollsmössa?

Hej bloggen! Förlåt för att jag inte har uppdaterat så bra idag men har inte suttit vid datorn på hela dagen så det förklarar saken ;). Var i centrum en snabbis med pappa och fick med mig hem värmeskydd och en ansiktsmask. Just nu mår jag faktist asbra. Mycket bättre än imorrse. Så det är ju toppen! Blir nog skola för mig imorrn..Förresten så är jag så himla sugen på att köpa en pälsbollsmössa. Men va tycker ni? Är det för sent? Sen är det ju lite tråkigt när alla har sån men dom är ju för jävla snygga.. Får se. Är sjukt sugen iallafall :). Men nu ska jag krypa ner under mitt duntäcke och se en film. Hörs väll sen!

så jävla snygga. Gah va sugen jag är!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättesnygga, är nog inne ett bra tag till! Jag har köpt två. :)

2011-02-26 @ 11:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0