slutpluggat för min del..

nu är det fan färdigpluggat för min del! Har pluggat hela kvällen på det där jävla spanska läxförhöret som känns mer som ett prov än ett läxförhör. Och nu kan jag iallafall nästan allt. Så det är skönt! Har spanska direkt på morgonen imorrn så ska väll bli skönt att få det gjort då..Men iallafall ikväll har jag inte gjort ett skit annars. Bara chillat you know ;). Men imorrn är det torsdag vilket innebär lååång dag. Japp..Slutar tjugo i fyra. Men har faktist inte så jobbiga lektioner. Har håltimme efter spanskan så det är asskönt. Och efter skolan ska jag till centrum och fika med bästavän. Men nu orkar jag inte blogga mer. Vi hörs imorrn älsklingar. Sov så gott :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0