vart i centrum

Hej söta bloggläsare :)! Kom precis innanför dörren. Drog inte ut och fotta, träffa linnea i centrum så gick runt i lite affärer och fika. Var jävligt sugna på att gå på bio men fanns bara änglagård..Är sugen på att se en film med angelina jolie men den börjar gå imorgon. Så blev inget. Nu är jag iallafall hemma och gör inte så mycket. Håller på att ladda ner en skräckis till ikväll. Haha vågar jag ens se? Fårse.. Ska btw ut och äta på kina ikväll för imorrn åker jag. Ska ju somsagt till finland och bo på ett fint spahotell. Och sist jag var där hade dom en dator så kanske har dom det fortfarande? Då är det självklart att jag kan slänga in ett inlägg om dagen. Men vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0