ut med linnea och theo

Hej bloggen fan va retard jag lät där... Aja hej på er! Har inte bloggat alls idag men har haft fullt upp fast ändå inte. Började med att jag gick upp fem. Jätte skönt verkligen! Jobbade, gick på övertid så hann inte sova något alls när jag kom hem. Efter det jobbade jag två pass till då jag också gick på övertid. Tur bara att jag har min jobbpartner Lina där hela tiden! Annars hade ju jobbet vart för jävla tråkigt. När jag kom hem runt halv två tiden dusha jag direkt sen vart det att fixa lite hemma. Drog till centrum med pappa sen när jag kom hem såg jag att blusen/linnet jag köpt igår var det fläckar på. Så cyklade ner till centrum och bytte fast samma blus då! Nu har jag iallafall precis käkat och ska börja fixa mig snart. Blir att träffa linnea och theo ikväll. Känner för att vara ute hela natten eftersom att jag inte vart ute sent alls nu när jag börjat så tidigt. Är somsagt helt ledig imorrn! Shit såååå skönt. Men nu ska jag inte sitta här och babbla och börja fixa mig lite. Såhär såg även linnet/blusen och skärpet ut på!

kör nog även på det ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0