Förlåt för dålig uppdatering idag.

Men jag varken hinner eller orkar. Imorrn har jag ett stort matteprov som typ avgör mitt betyg. Det är iallafall på 5 kapitel så ja det är ganska stressigt. Men vad har jag gjort idag då? Jo direkt när jag kom hem från skolan gjorde jag somsagt mat, efter det la jag mig ute i solen med kiwi och matteboken. Eller ja.. Matteboken låg väll mest åt sidan. Råkade även somna men inte gjorde det något. Det gav ju bara ännu mera färg! Ikväll har jag heller inte gjort något specielt. Tränade sen plugga jag lite och nu ligger jag i sängen. Dööödstrött! Ska kolla på nått avsnitt av satc. Hörs imorrn gullisar!'

bild från någon dag sen. Åååå visst ser det härligt ut? Älskar vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0