Hej denna fredag kom precis upp på första plats på ''tråkigaste fredagen i mitt liv''.

Ja det är sant. Vanligtvist brukar jag alltid ha fullt upp hela helgen. Vara ute sent på kvällarna men nu för första gången på riktigt länge ligger jag i min säng och har inget att göra. Inge prov att plugga till, inga läxor. NADA för allt är redan klart. Betygen är redan satta så det finns inge mer att göra. Laddar ioförsig ner en film som jag hade tänkt att se om si sådär 100 år :). Så fort gåre. Nej men humöret ligger på noll så ska tänka på något jag blir glad över- skolavslutningen. Allt kommer bli bäst den dagen. Inget kan få mig att inte släppa loss and just be crazy. För åttan har vart rent ut sagt ett helvete. Prov på prov. Men som jag sa innan. Betygen är satta och jag är än så länge jätte nöjd. Så om 13 dagar har jag dom. Mina betyg som jag kämpat över. Och tänker '' I made it''. Kommer bli så skönt med ett sommarlov för det är något man behöver just nu. Tagga till nian som jag inte ser fram emot. Men det är bara att fortsätta så som jag har jobbat på detta år, kanske lite hårdare. För att om ett år börjar jag gymnasiet. Gud jag kan inte tro det. Lilla jag på 153 cm. Fast lär ju ha vuxit några cm till. Det hoppas jag iallafall! Tänkte inte att detta inlägg skulle bli så långt och exakt såhär. Ville först bara säga att detta är en av dom tråkigaste dagarna i mitt liv. Och nu ska jag vänta på att filmen blir klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0