You can count on me like 1 2 3

Hej sötnosar! Haft en bra dag? Min har vart helt okej. Hade bild redovisning idag på bilden som gick åt helvete, aja. Men fick även ta hem mina shorts jag jobbat på riktigt länge på syslöjden (visar sen) och sista lektionen då vi skulle ha hk blev det istället att kolla på niornas show som var helt okej. Men direkt när jag kom hem gick jag ut och tog massa outfit bilder till er i det härliga vädret! Sen har jag mest vilat eftersom att i skolan fick jag värsta magontet och min huvudvärk vill fortfarande inte gå bort. Så blir att stanna hemma från öppet hus i skolan idag. Ska även plugga lite. Men nu ska jag fixa ett litet fint collage med outfitbilder åt er. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0