Nu ska internetet funka

Ääääääntligen har jag tillgång till internat. It has been tuff my friends. Men nu är jag här iallafall. Håller på att skriva på en souppsats som ska va klar tills imorrn. Stress stress stress. Men imorrn är det även fredag vilket innebär tjejmiddag! Åå ska bli så kul. Ska vara hemma hos nathalie med favorit tjejerna Linnea, Alice, Nathalie, Johanna och Hanna. Ska först ut och äta sen sova hos Nathalie. Kommer bli så roligt! 

Idag har jag iallafall vart med linnea. Eller ja var ju först i skolan sen var jag med linnea. Hade roligt as alwayyyys! Nej men nu ska jag fortsätta med min uppsatts och packa lite till imorrn. Girlstuffs you know ;). Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0