färgat håret

Föööörlåt för uppateringen. Igår satt jag 3/4 timmar i sträck och pluggade engelska. Och snacka om att det hjälpte. Men idag då. Haft prov och lång dag i skolan. Slutade runt fyra tiden och då åkte jag hem med linnea till henne och bara hängde. Nä men chilla tyyyp.

När jag kom hem färgade min mamma mitt hår. Vilken färg tror ni att det blev? Blondt, rött, grönt, orange,kanske gult? Nä men fick bli mörk brunt. Typ svart. But do you know whaaat? I like it. Har dock inte hunnit ta bild och sitter vid brorsans dator men bild kommer. Men är skittrött så blir tv med familjen. Gud så skönt det faktist kan vara att umgås med dom lite också. Jaja vi hörs!

oldie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0