Godmorgon

Godmorgon! Har ni sovit gott (även om ni aldrig svarar, menmen)? Jag har sovit superbra! Vaknade för inte alls så länge sen men har redan hunnit dusha. Idag ska jag träffa min bästis! Äntligen kommer linnea hem från dalarna. Hon har somsagt vart där hela helgen, och jag tror aldrig att jag har haft en sån här tråkig helg i hela mitt liv. Ska iallafall träffa henne när hon kommer ikväll och lite senare ska jag följa med hon och hennes mamma på husesyn. Så det blir spännande! Men ska välja ut lite kläder nu. Btwwww städade min garderob igår och gud så fin den blev. Riktigt nöjd :D. Haha, aja hörs väll sen då!


önska dock att min garderob såg lite mera ut såhär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0