så glaaad

för det första ringde mamma och väckte mig tio imorrse. typiskt va? Men då berättade hon att nästa söndag (asså inte imorrn utan nästan) ska vi åka och kolla på en hund. För er som inte visste det så har jag en hund faktist. Yes en fransk bulldog vid namn pelle, så blir att åka och kolla på en likadan. Ååååå cutietimes! Sen såg jag även att mamma köpt en sportbh till mig. Det behövdes verkligen nu när jag ska börja träna!

Godmorgon iallafall! Har precis dushat och gjort mig väldigt väldigt fräsh. Haha närå, ska fixa mig lite sen blire att dra ut och fota med linnea till en bilduppgift. Sååå ska fixa mig lite så hörs vi under dagen?Puss!

tack tack taaaaack!

Kommentarer
Postat av: neeeeeäää

Men joobbigt att det är en tjej dååå, då blir det ju inte Bertil :( Får bli Britta, eller Linnea :D

2011-10-08 @ 13:30:03
URL: http://linneaalundstedt.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0