tandläkarn

Helluuuuu. Haft en bra dag? Min har vart helt okej. Först vare skolan som gällde. Lite smått skön dag. Slutade kvart i ett som jag gör varje måndag. Drog till haninge, lagade tandställningen. Visst visste ni att jag hade det? Iallafall efter det köpte jag en chailatte och när jag skulle betala FUNKADE INTE DERAS KORTGREJ. Så hade tjejen fixat min latte och ba; ah din latte står där. Och eftersom att jag inte pallade ta ut pengar så provade jag igen men då funkade det inte. Så killen bakom mig ba; här jag betalar för två stora latte. Vart sååå glad och det gjorde verkligen min dag. Tack tack tack tack taaaack så mycket! Nu blire mys med familjen. Tror vi skulle spela finns i sjön? Haha!

dagens outfit! Körde på mina favojeans från gina och en skön NY vit stickad tröja från bikbok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0