uppdateringen..

sorry babes för att jag inte har kunnat hålla upp uppdateringen för er. Men har haft fullt upp hela helgen.
Fredag: Tjejmiddag. Träffade alla brudar hemma hos hanna, åt efterrätt, kolla på idol och sedan insidious. hade det helt enkelt awesome!

(från linneas blogg)
Lördag: Tog det lugnt, drog med linnea och hennes mamma och kolla på lägenhet. På kvällen var vi med ahmed. Drog runt lite sen hem till mig en snabbig.
Söndag: Började med att jag vakna runt åtta/halv nio då jag fick reda på att jag skulle jobba en snabbis på konditoriet. Så skyndade mig dit och jobbade till tolv. Sen kom linnea, mamma och pappa och då åkte vi till jordbro och kollade på huuuund (fransk bulldog). Så i vår får vi en liten hona. AAAAW! Resten av dagen blev det movietime. Och på kvällen pluggade jag! Såå nu vet ni vad jag gjort i helgen. En ganska händelserik helg. Men i like it! Nu ska jag fixa mig sen dra till skolan. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0