Tröjan du hatar


Man ser inte så mycket. Men dagens outfit iallafall+ett par jeans såklart!
Heeej! Japp då var det måndag, seg dag må jag säga. Fast ändå slutade jag typ en halvtimme tidigare än vad jag brukar. Så drog direkt hem. Sedan åkte jag och handla med mamma en snabbis sen hem igen och sedan dess har jag inte gjort ett skit. Var meningen att jag skulle plugga på hkn men ja.. Det har ju inte blivit av. Så får skriva lite på det ikväll. Som jag sa till Linnea tidigare så känns det ganska konstigt när alla andra som går i nian skriver: Ååå så mycket plugg, stress stress stress osv. Själv har jag faktist nästan inget plugg alls vilket är superskönt :D. Men nu ska jag strax äta så vi hörs väll lite senare. Puuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0