bekännelser

Jag klarar inte av att lyssna på deppmusik. Får fööör mycket tankar i skallen då
Blir kär i Justin Bieber varje gång jag hör låten Boyfriend.
Om snart bara två månader drar jag och Linnea till Rhodos!
Jag har väldigt lätt för att bli brun
Vanligtvis är jag beroende utav min plattång. Men har nu, äntligen fattat att jag har spikrakt hår! Så har nog inte plattat mitt hår sen skolavslutningen. Kanske en enstaka gång ;).
Jag ler med mina tänder i spegeln flera gånger om dagen så att dom fortfarande ska vara raka (tog av tandställningen för mindre än en månad sen).
Jag ääääälskar att dusha!
Har bara tränat två gånger än så länge på sommarlovet. Brukar ju vanligtvis träna flera gånger i veckan
Ser verkligen fram emot att börja gymnasiet.
Älskar att lyssna på party musik somtidigt som jag är inne på weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0