Morgonmänniska

Godmorgon! Hann inte blogga mer igår. Men på kvällen drog jag ut med Natasha, Emma, Linnea och Tigran. Vi drog runt lite överallt i nynäs. Åkte bil osv. Hade riktigt treeevligt! Vid tio började jag dessutom jobba också så jobbade till halv tolv. Somnade nästan direkt när jag kom hem..

Jaja idag är det Måndag va? Haha förvirrad brud? Vaknade vid halv nio/nio och jag måste bara säga att jag är värsta morgonmänniskan på sommaren. Men bättre det än att sova hela dagarna ;). Blir iallafall ner till Nicksta idag med brudarna (Linnea, Emma och Natasha) om vädret håller sig såhär bra hela dagen bara. Våra planer är att sola och spela voleyboll med grabbarna! Så tar med mig kameran så får jag hoppas att jag kommer ihåg den bara. Aja nu ska jag dusha. Puuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0