onsdag, torsdag och fredag!

Hej! Åh har vart jääätte dålig på att uppdatera. Men har verkligen inte hunnit. Så tänkte skriva lite kort om vad jag har gjort dom senaste dagarna.

Men i onsdags var jag i Haninge med Julia. Fick med mig ett par shorts, en bikiniöverdel och present till Julia. På kvällen blev det ut med Linnea, Timmy och Jesper. Mötte sedan upp Julia för att vi skulle börja jobba tio. Slutade vid halv tolv då jag drog hem och sedan efter någon timme möter jag upp ''han''. Vi drar då hem till mig och kollar på film, myser och snackar! Vid halv fem drog ''han''. Så somnade vid fem sen.

Igår var jag så jääääkla seg. Men drog hem till Linnea vid tolv/ett och det dröjde inte lång tid tills vi gav oss iväg på äventyr. Haha nej men åkte till Länna med hennes mamma och köpte ny säng till Linnea och Monika. På kvällen blev det att träffa Emma, Linnea, Jesper och Timmy. Grabbarna skulle först bada så drog till nixta sedan hem till Emma för filmmys.

Idag äre iallafall Fredag och har precis dushat. Ska fixa mig lite snabbt sen ska jag ner till centrum och sedan hem igen för att fixa mig lite till. Ikväll blire tjejmiddag hemma hos Julia som fyller 16!!! Så kommer nog bli en otroligt bra kväll. Men vi hörs lite senare. Puuuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0