sommarlov ♥♥♥

Jag vet, jag är sämst på att uppdatera här i min blogg! Men gud ska veta att jag har sååå mycket för mig på dagarna. Igår vare först jobb klockan sex, sedan på eftermiddagen vart det nicksta med Linnea och grabbarna. Var dock inte där så länge. Vid fem drog jag hem och fixa mig lite snabbt. Sen mötte jag Frida. Vi gick till thai och åt. Huuuuur gott som hellst! Drog runt lite hon och jag sedan åt vi glass i hamnen och efter det träffade vi alla grabbar och efter ett tag kom Linnea också. Hade en riktigt trevlig kväll men tror fan att jag cyklat egenom hela nynäs. Haha!

Jaja ligger ute och solar och ska strax äta min ceasarsallad. Efter det blire nicksta med Linnea och för hoppningsvis alla grabbar också! Så vi hörs om ett tag då. Puuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0