Bekännelser

Även om jag har massor att göra en solig dag, måste jag sola minst 1-2 timmar. Annars får jag damp!
Jag är väldigt väldigt lättlurad.
Jag kan inte sova om jag inte ser på tv/en film innan jag ska sova.
Såfort jag är ensam hemma slår jag på spotify på högsta volym.
Jag kollar på ginas hemsida varje dag ifall dom fått in nya kläder!
Jag har jobbat på konditoriet i över 1 och ett halvt år nu.
Såfort jag är själv blir jag väldigt tankspridd.
Jag har extrem järnbrist. Vaknar upp med huvudverk varje dag.
Jag är shoppinggalen!
Tänkte testa något nytt för en gångs skull. Tänkte det kunde vara lite roligare för er också att lära känna mig mer på djupet typ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0