Godmorgon!

Godmorgon alla fina! Drog aldrig ner till nicksta igår, eftersom att det blåste lite så drog hem till clara och solade där nästan hela dagen. Var sjuukt nice med musik osv. Jaja idag blire nicksta iallafall! Vaknade vid åtta något av att Linnea messar mig och tvingar mig att komma ner till hamnen för att äta frukost med henne. Vad gör man inte liksom? Så rullade ner med cykeln så köpte vi med oss frukost och satte oss på bryggan. Rätt mysigt faktiskt!
Men nu har jag precis dushat och innan det fick det bli ett styrketräningspass. Så känner mig redo för stranden nu ;). Ska bara packa lite och så sen möter jag Linnea nere i hamnen när hon slutat jobba på gotlands guiden. Hon sommarjobbar också där för er som missat det. Dock fick vi inga pass tillsammans men ett ska vi jobba ihop med varandra iallafall! Jaja det var allt. Hörs!

bild från igår! Bruuuuuna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0