ingen uppdatering imorgon..

Fick bli lite mage,rump,ben och rygg övningar. Har sjukt ont i benet så körde inte på någon maskin. Efter det fick det bli en kall dush med hårinpackning. Taggad inför imorgon or whaaat? Ska bli kul å se hur betygen ser ut eftersom att jag inte fått sett alla redan. Kan fortfarande dock inte fatta att jag går ut nian imorgon och har därefter sommarlov.

Men uppdateringen kommer nog iallafall suga. Efter avslutningen ska jag och mami äta lunch i hamnen. Sedan bär det av mot clara för att grilla med bästa tjejerna. Sen blire partyyyyy! Wey, ska skita i allt och ha så jävla kul hela kvällen. Blir dessutom att sova hemma hos Clara med Linnea också så någon uppdatering av mig får ni nog inte imorgon. Tyvärr! Men man går ju bara ut grundskolan en gång i sitt liv ;). Jaja nu ska jag kolla på satc och sedan sova. Även om jag har sovmorgon så ska jag upp tidigt för att locka håret osv. Haha godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0