jag har sommarlov!

Ååååh så härligt! Fick det i onsdags och på kvällen blev det en heeel del firande. Tillsammans med mina underbara tjejer så kvällen vart riktigt lyckad! Dock var jag rätt seg och trött dagen efter. Äsch det hör till, right? Idag har jag iallafall först solat till typ två. Sen tog jag bussen till centrum för att möta upp Denice och Clara. Vi gick hem till Denice och började göra våfflor. Sen la vi oss ute i solen och då kom även Erika! Pratade och skrattade en massa så det var riktigt mysigt! Nu är jag iallafall hemma och vet inte helt säkert men drar väll kanske ut ikväll med Emma och Clara. Så vi hörs senare!
bild från i onsdags på nicksta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0