klippa mig sen jobba

Godmorgon alla fina! Hoppas ni har sovit gott. Jag har sovit som en stock. Somnade redan vit halv tio vilket jag faktiskt inte minnus hur länge sen det var när jag somnade så tidigt. Men var verkligen hur trött som hellst! Iallafall idag vakna jag med tuppen och såg att jag hade fått sms av Linnea som undrade om jag kunde jobba istället för henne på gg vid tre. Klart kan jag det! Ska egentligen börja jobba den 24 juni där nere. Men kul å börja lite tidigare ;).
Innan det ska jag ner till centrum vid två också för att klippa mig. Åååh suck! Men det behövs nog verkligen. Håret är ner till naveln just nu så det kommer nog bli en bit kortare...Fan jag vill inte! Men sist ag klippte mig var i vintras. Så tro mig, det behövs verkligen! Jaja har precis dushat och ska kolla om jag kan lägga mig ute ett tag och sola. Hörs om ett tag!

Bild från igår inne i stan! Mina fiiiina tjejer+Clara, Erika och Emma såååklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0