Midsommar på grönalund!

Hej alla! Hade sån sjuuukt bra dag igår. Drog till Nicksta med Linnea och Emma S. Efter ett tag kom Clara och Erika också. Vi la oss iallafall i gräset. Solade och lyssnade på musik! Efter ett tag drog Linnea för hon skulle till jobbet. Då kom Emma P, Natasha, Wilma och Saga. Hade så sjuuuukt nice. Badade dessutom! Så vi tjejer låg där från halv tolv imorrse till halv sex på kvällen. Så ja en massa färg har man fått! Dock smörjde jag in hela kroppen förutom ryggen som jag bränt mig på. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaj!

På kvällen drog jag ut med Linna och efter ett tag kom Denice, Clara, Erika och Emma S. Var på coop nästan hela tiden och jag och Linnea var tvugna att dra vid tio så fick bli en snabbis. Men tyvärr var vi tvugna att säga hejdå till våra fina tjejer Denice och Clara som åker till Malta i 3 veckor. Tårar blev det också..
Imorrse vare upp halv fem iallafall som gällde. Var galet trött så hoppade in i dushen en snabbis. Fixade mig lite sen rullade jag ner med cykeln till jobbet. Mycket bilar vare men det är bara kul!
Idag äre iallafall midsommar. Det kommer faktiskt firas på grönan. Haha! Drar dit med mina päron och Linnea och hennes mamma. Kommer bli hur kul som hellst tror jag! Så nu har jag precis dushat och ska börja fixa mig. Glad midsommar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0