Min midsommar!

Hej! Hoppas ni alla hade en bra midsommar. Min var grym! Var asbra väder hela dagen/kvällen så det var ju perfekt. Drog ju somsagt till grönan för att ha femkamp med mina päron och Linnea och hennes mamma. Det var jätte kul och jag och Linnea han dessutom åka lite också. När vi kom hem drog vi ut och mötte Viktor och Daniel. Var ute ett tag sen drog vi in till mig en snabbis och sen till Sandhamn. Åh hade så jäkla kul! Kom hem vid halv två tiden och fik sällskap av grabbarna hem. Och eftersom att Viktor och Danne var inte helt nyktra tog det ett tag att komma hem också..

Aja idag äre Lördag? Precis som Linnea har jag ingen aning längre vad det är för dag längre. Men man tänker ju inte heller så myket på det på sommarlovet. Aja har precis dushat och går runt i mjukiskläder. Somnade rätt sent inatt så är rätt seg. Menmen. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0