Skolavslutning imorgon!

Hej! Haft mentorsdag idag så var ute med klassen och lärarna på lövhagen och solade och chillade gaaalet. Var riktigt mysigt! Efter det drog jag hem en snabbis och solade lite till, sedan bar det iväg mot emma för att fixa henne inför balen. Clara och Linnea var också där och det var Linnea som fixade hennes hår och smink sååå fint! Drog sedan ner på nss där Emma skulle ha bal. Såg en heeel del massa fina människor. Bland annat min fina bästavän Julia som var så sjukt snygg!

Nu är jag iallafall hemma och har precis ätit. Om ett tag blire ner till gymmet för att träna. Sista gången innan sommarlovet och det är ju verkligen det jag strävat efter- att få en snygg kropp till sommaren. Kan verkligen inte fatta att efter 10 år tillsammans med min underbara klass så ska vi nu splittras. Usch det känns så hemskt faktiskt. Vet att jag kommer gråta floder imorgon. Men på kvällen blire iallafall party! sååå taggad! Blir ändå att träffa nästan hela klassen igen då så det är ju lugnt ;). Meeen nu ska jag byta om till träningskläder. Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0