stan

Hej alla fina! Ja då var sista skoldagen i grundskolan avklarad. Känns lite tråkigt men samtidigt huuur skönt som hellst att komma upp till gymnasiet! Iallafall så sluta jag vid tio i elva, så gick direkt till centrum för att fixa ett nytt kort. Dessutom köpte jag ett sl kort som räcker hela sommaren. Gryyymt ju!

Iallafall vid tre tiden ska jag och Linnea in till stan. Vad vi ska göra är oklart. Blir nog att äta middag och lite sånt mys! Ska snart dra mig hemåt för att fixa mig lite. Var så trött imorrse så jag varken föna eller plattade håret och inget smink har jag heller. Så ser väll en aning död ut! Aja vi hörs senare!

gaaaammal. Känner att jag måste börja ta lite nyare bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0