STHLM

Åh jag är så gaaalet trött! Igår kom tjejerna+timmy,erik och alex hem till mig. Vi kolla på film och hade det mys. fter ett tag när alla tjejer förutom Linnea hade dragit spelade vi anden i glaset. Hahaha lite fail dock.. Slutade med att killarna sov kvar här så har väll sovit kanske 3 och en halv timme inatt. Yeeeey!

Imorrse gick vi upp redan vid sex för att killarna skulle hem då. Så då kunde vi inte hellet somna om så jag och Linnea dusha, fixa oss osv osv och sedan vid tio tåg vi tåget in till stockholm med världens bästa brudar! Åt lunch och hade det huuur mysigt som hellst. Dock var både jag och Linnea väldigt trötta och sega vilket säkert märktes när jag nästan somnade på tåget påväg hem. Haha oups! Fick iallafall med mig en tröja och en bh hem. Båda var på rea så det var ju asbra! Lägger upp bilden på tröjan för orkade inte fota bhn. Känns ju inte som om det är det viktigaste i världen..

Har iallafall haft en grymt bra dag tillsammans med mina fina tjejer.Massoooor med kärlek!


från jc!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0