Tränat as usual..!

Heej påer! Hoppas ni har haft en toppen dag. Min har vart jäävligt chill iallafall. Gör inget specielt på lektionerna och började dessutom rensa ur skåpet idag så har inte mycket kvar. Och allt ska slängas! Tänker inte spara ett skit ;). Efter skolan drog iallafall jag och Linnea till via och träffade Clara, Emma och Denice. Träffade Julia också en snabbis vilket var jäääätte kul! Iallafall så drog sen emma och jag och tjejerna drog ner till centrum och fixa lite. Sen blev det mat för mig och linnea och mina päron på thai. Gott var det!

Nu har jag precis dushat efter att ha tränat ett hårt styrkepass. Massa magövningar! Hade sån jävla träningsverk i magen idag så var ju rätt så jobbigt att göra situps osv.. Men det gick! Nu ska jag iallafall kolla på SATC. Hörs mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0