umgåtts med mina favorittjejer!

Heeej! Igår direkt efter skolan vare bara hem för att packa, sedan drog jag över till grannen och var på studentskiva. Åh jag är så avis på att dem som tagit studenten! 3 år kvar för mig lixom. Lääär ju gå fort..
Aja trevligt var det iallafall! Efter det var jag med mina favorittjejer. Clara, Linnea och Denice! Drog till sorundafestivalen och på bussen dit träffa vi en heeel del massa trevligt folk! Festivalen var väll ingen höjdare. Men det blir vad man göre till ;). Vid halv tolv tiden drog vi hem till clara. Kolla på film, snacka och sedan somnade vi! Imorrse var vi uppe med tuppen. tror vi gick upp vid tio/elva? Emma kom också så då var hela gänget samlad! Gjorde scones och hade det trevligt. Resten utav dagen bestod av att Linnea sminka och fixade Emmas hår inför hur hon ska ha på balen. Säger bara en sak. Hon kommer utan tvekan vara snyggast!

Kom hem sen vid sex tiden då jag åt. Sen träna jag precis! Fick bara bli styrketräning men det var bra det. Så körde en heeel del mage, rumpa och ben. Så känner verkligen i kroppen nu efteråt! Men nu ska jag kolla på film sen sova. Vi hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0