uppdateringen, i know..

Heeeej alla fina! Åh har haft så mycket för mig dom senaste dagarna så ni anar inte. Stressigt en aning? Mjo.. Men nu är betygen satta och jag behöver inte plugga ett skit på ett väldigt långt tag! Och so far är jag riktigt riktigt nöjd med betygen! Har än så länge faktiskt höjt mig i två ämnen. Så det är ju riktigt bra!

Men strax så ska jag byta om till träningskläder och fortsätta träna inför sommaren som faktiskt är här nu, typ? Fast vädret är ju en aning tråkigt.. Well well! Bara det inte regnar på skolavslutningen. Då är jag nöjd :D. Btw så är det snart bara 1 vecka kvar i grundskolan för mig, en vecka tillsammans med min klass som jag gått med 10 år. Endel sen dagis. Usch det känns lite hemskt. Men man får väll vara glad över tiden vi haft tillsammans och det är ju inte över än. Vissa kommer ju faktiskt gå samma klass som mig, och vissa tillochmed samma skola. Men nu ska inte detta bli ett deppinlägg. Haha känner att jag kan fortsätta i evigheter. Men det ska jag inte. Hörs om ett tag!

du är så underbar min fina vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0