-

Hej! Har haft en sån bra dag idag, men har mått sämst. Haft värsta huvudvärken. Hade både nationella i fysik och svenska redovisning. Och jag suger i fysik, vet inte ens vad det är och har världens senskräck. Darrar i hela kroppen och så :(. Men provet gick helt över förvånan jätte bra! Och redovisningen gick också jätte bra, dock var jag nervös men tyckte ändå att det gick bra. Så en nöjd rebecca här :D.

Men eftersom att jag vart nervös hela dagen över båda två så har jag typ gått och spänt mig. Så när jag kom hem fick jag sån jävla huvudvärk. Hade haft det hela dagen men det blev bara värre när jag kom hem. Så mamma och jag tog en liten rundtur i nynäs och hämtade även upp Linnea. Då helt plötsligt gick huvudvärken bort. Beror nog på hur glad jag blir över att vara med min solstråle :D. Så åkte runt lite och sedan hem till mig då vi kolla på några big brother klipp och hade det mys. Nu ska jag plugga lite. Engelska läxförhör tills imorrn. Bara några glosor så det är inga problem. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0