1 timme på crossen

Woho! Tog för första gången 1 timme på crossen. Åherre va jobbigt det var, men så värt det. Orkade inte göra någonting mer efteråt. Var helt skakig i benen. Fick bli en dush efter det då jag hade hårinpackning osv. Så nu taggar jag inför imorgon :D. Eller? Nja men bara att köra på. Inte långt kvar till påsklov och sen inte långt kvar till sommarlov. Bara några månader.. Dessutom kommer min skolavslutnings klänning nu i veckan. Så vi får väll hoppas att den sitter bra på. Men nu tänkte jag lägga mig i sängen och läsa min bok från skolan. Är om andra världskriget och på onsdag så ska jag stå och prata om den boken i 5/10 minuter. Så dags å läsa på nu. Har knappt kommit halvvägs.. Aja vi hörs imorrn. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0