Brukar inte klaga men..

Jag
har så ont i munnen :(. Eftersom att detta var sista gången jag spännde tandställningen (tror jag?) så drog dom åt lite mera eller hur man säger. På ena framtanden gjorde dom det iallafall och det spänner verkligen jätte mycket :(. Jag brukar inte klaga men det gör faktiskt riktigt ont!

Nåja. Har haft en riktigt händelserik kväll. Jag och Linnea drog med hennes mamma till kulturskolan och såg på en teater med ungdommar/vuxna som har någon sjukdom. Det var riktigt roligt att se och bra var det också! Nu är jag iallafall hemma och ligger redan i sängen. Har tagit bort sminket, borstat tänderna och  tagit på mig myskläder. Så ska bara läsa igenom ett häfte sedan kolla på big brother. Imorgon är det fredag. Weeeehooo! Dock kommer helgen bli jobbig med tanke på att jag ska jobba både lördag och söndag. Men cash is king, så äre bara!


sooo true


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0