FÖRLÅT!!

Men har verkligen inte haft tid till bloggen. Direkt efter skolan igår så drog jag till centrum med Nathalie och Linnea. Där gick vi runt lite, fick med mig ett par jeans hem och sedan åt vi på subway. Efter det vare bio som gällde. Så drog till biovågen och träffade nästan hela klassen+en annan klass. Såg hungerspelen som var riktigt bra. Dock var boken bättre. Men brukar ju vara så ;).

Men idag så vare först skolan. Tror aldrig att en onsdag har gått såhär jävla segt! Men blev hem till mig efter skolan med Linnea och baka en kladdkaka. Åh herre så kladdig den vart. Åh herre så god den vart! Så efter en bit var båda mätta och glada. Ikväll har jag iallafall tränat. Fick bli crossen i en timme. Wohoo! Så nu ligger jag i sängen och ska äta kiwi och kolla på big brother. Imorgon ska jag till tandläkarn. Ska va där runt tio så måste dra runt nio. Aja blir lite sovmorgon iallafall. Men det var väll typ allt? Höööörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0