fredag finally!

Tycker den här veckan har gått så himlans segt. Kan vara för att jag inte alls mått bra och bara längtat till helgen. Åååå har så mycket planerat. Love it!

Hej förresten! Hoppas att ni har haft en toppen dag. Min har vart super faktiskt. Gick och åt lunch på subway med Nathalie och Alice. Får bara inte bli en vana! Men det var huuur gott som hellst. Efter det vare tillbaka till skolan för att ha två lektioner. No och syslöjd. Och på slöjden klippte jag ut delarna till min byxdress. ÅÅÅ kommer bli så fin! Hoppas jag :D. Så nu är jag hemma och ska ta en snabb dush. Ikväll blire mys hemma hos bästavän. Men mer uppdatering får ni senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0